Reformas En El BañO Barcelona


www.fullmoon-barcelona.com

Cabinas Para Pintar


www.acatec.net

Disseny Gaudinià


www.hemeh.com

Caja Estanca


www.subprof.com
Enllaços patrocinats
Forja Modernista

www.hemeh.com
Plastic Additives

www.proquimac.com
Pianos Sevilla

www.unionmusical.es
Trolling Rods

www.subprof.com
Cabinas Pintura Coches

www.acatec.net
MáQuinas De Lavar

www.primer.es













Ràdio especialitzada amb enregistraments de

Mathew Tree

Voleu enllaçar a aquesta pàgina des d'una altra pàgina, bloc, fòrum, o correu electrònic? Us ho posem fàcil. Copieu aquesta linia al vostre web.
Enllaç directe

Mathew Tree

Aquests són els programes de les diferents emissores en els que

Mathew Tree

apareix com a presentador o en l'equip.

Hem de parlar

-

Marta Alonso, Flora Saura i Míriam Fuster


"Hem de parlar", una frase que posada en boca d'una dona pot alarmar una mica, deixarà de fer-nos por. Marta Alonso, Flora Saura i Míriam Fuster agafen el timó de les tardes de Catalunya Ràdio per fer-les més interessants. "Hem de parlar" és essencialment un programa farcit de contingut, conduït per tres dones, tres periodistes amb tres punts de vista diferents. Ja les anireu coneixent. Després de dinar és millor posar-se les piles per evitar la son, i per això la primera hora del programa és trepidant. "Els quatre de la tarda" són els quatre temes que destaquem cada dia, buscant una actualitat diferent i nova. Leandre Terol posa la guinda a la informació amb petites peces com el "Punt d'informació" o les "Petites infàmies". L'actriu Clara Segura ens ensenyarà a fer teatre, l'escriptor Mathew Tree ens explicarà la seva vida en fascicles, el director de cinema Joaquim Oristrell ens guiarà pel món del cel·luloide i també escoltarem el músic David Caraben, la dissenyadora Cristina Rubio i la periodista Llúcia Ramis i els seus problemes sentimentals. Sabrem com superar la crisi econòmica, però també on degustar el còctel més car de Catalunya. Parlarem de sentiments i de salut, però també de ciència amb Pep Ruiz i d'història amb Oriol Junqueras. I també hem de parlar amb els nens quan surten de l'escola ("Pa amb xocolata") i amb els grans que encara s'enamoren ("El secret de l'amor"). Hem de fer llistes amb la Marta ("Les 5 del divendres"), viure experiències noves amb la Flora ("En pròpia pell") i deixar que la Míriam ens faci un "Test de revista". I també repassarem "Aquelles petites coses" que fan que la vida valgui la pena.

Edició 22 de juliol (4)

audio

Com t'ho diria

Com t'ho diria La trucada del dia, amb Mathew Tree Món amb Víctor Pallejà, arabista i professor de la Univeristat d'Alacant. Aquesta setmana: El Marroc. Jocs Olímpics amb d’historiador Jordi Finestres . - 22/7/2008

Mathew Tree a escrit un llibre

-

Minoria Absoluta


Gràcies a la col·laboració desinteressada de www.amicsrac1.net . - 2008-04-08

Nous refranys: per Mathew Tree

-

Minoria Absoluta


Gràcies a la col·laboració desinteressada de www.amicsrac1.net . - 2008-04-04

La vida després de Deu amb Mathew Tree

-

Misteris


Gràcies a la col·laboració desinteressada de www.amicsrac1.net . - 2008-03-17

Secció "M'ha agradat, no m'ha agradat" -Miqui Puig i Mathew Tree- (12 de gener)

-

El Món a RAC1


Gràcies a la col·laboració desinteressada de www.amicsrac1.net . - 2007-01-12

Secció "M'ha agradat, no m'ha agradat" -Miqui Puig i Mathew Tree- (29 de desembre)

-

El Món a RAC1


Gràcies a la col·laboració desinteressada de www.amicsrac1.net . - 2006-12-29
Més enregistraments on apareix Mathew Tree...

DIRECTORI SEMÀNTIC
Personatges relacionats
Mathew Tree Víctor Pallejà Miqui Puig Joan Clos Salvi Delmuns Carles Gaig
Miki Puig
© Copyright 2008 Bredax. Tots els drets reservats. Més opcions a www.audioencatala.cat
INICI Sobre Audio en Català Com funciona Tipus de fitxers
QUÈ DESITGES ESCOLTAR?
ENTRADA
Correu-e:
Contrasenya:
   Nou Usuari